Siirry sisältöön
Voiko tulla raskaaksi, jos sukuelimen hyväilyn jälkeen koskee omiin alushousuihin?
ID 277663
tää on nyt kyl iha random vaa mut oon parisuhteessa ja me ei olla vielä kertaakaan harrastettu yhdyntää mut me ollaan ”dry humpimg” eli siis aina vaatteet päällä jne mut siis vähän aika sitten me yhteisesti sovittiin että mä runkkaan sitä se ei tullut tai mitään semmosta ja se oli vähän semmosella huumorilla mut nii hän ei tullut mut tässä mua huolettaa se että vähän aika siitä kun oli. vähän kösitellyt häntä niin laitoin mun pikkuhoususuojan hyvin ku se oli mennyt huonosti ja nyt mua jöi höiritsee se että mä oisin tullut raskaaks siitä et en pessyt käsiä siinä ja sit pistin sen suojan kunnolla en siis koskenut alapään alueille vaan tosta vedin vaa pepun puolelta laitoin takasin kunnolla tää on ttosi random myt en saa mielen rauhaa t 15-vuotias yliajattelva teini

Asiantuntija vastaa
24.05.2022 klo 13:31 , Väestöliitto
Kiitos yhteydenotosta nettineuvontaan!
Pohdit viestissäsi raskaudenmahdollisuutta tilanteessa, jossa ilmeisesti olet hyväillyt toisen penistä eikä hän ole lauennut. Tämän jälkeen olet korjannut pikkuhousunsuojan asentoa alushousuissasi. Pohdit sitä, olisiko eritteitä voinut kulkeutua emättimeen, jolloin raskauden mahdollisuus olisi olemassa.
Tilanteessasi ei näillä tiedoilla ole raskauden riskiä. Seksissä raskautuminen on pääosin mahdollista suojaamattomassa emätinyhdynnässä. Siittiöitä saattaa olla myös esiliukasteessa eli siemensyöksy ei ole aina välttämätöntä raskautumisen kannalta. Muissa seksitavoissa raskauden mahdollisuus on olemassa, mikäli siemennestettä viedään emättimeen tai emättimenaukolle esimerkiksi sormin.
Toivottavasti vastauksesta on apua pohdinnoissasi! Olet myös lämpimästi tervetullut seksuaalineuvontachattiin juttelemaan. Chatin löydät täältä.