Siirry sisältöön
Voiko palveluissanne puhua useamman kerran saman henkilön kanssa?
ID 282250
Onks tääl sellasii ns et niinku voi puhuu kaksisten saman henkilön kanssa vaik joka viikkoo tai jotain. Kosk en jaksa kertoo asioita uudestaa ja uudestaa

Asiantuntija vastaa
15.08.2022 klo 10:11 , Väestöliitto
Kiitos yhteydenotosta nettineuvontaan!
Pohdit viestissäsi, onko meillä chatpalvelua, jossa voi keskustella saman työntekijän kanssa useita kertoja.
Kyllä löytyy! Meille on mahdollista varata aika seksuaalineuvojan tai -terapeutin ajanvarauschattiin. Avaamme vapaita aikoja mahdollisuuksien mukaan, ja vapaat ajat voit kurkata täällä. Vapaita aikoja kannattaa käydä aina välillä kurkistamassa, sillä ne saattavat mennä nopeasti. Mikäli olet 13-19-vuotias, voit myös tulla ensin juttelemaan seksuaalineuvonnan päivystyschattiin, ja sopia ajanvarauschatista työntekijän kanssa ensimmäisen keskustelun päätteeksi. Seksuaalineuvontachat on auki kolmena päivänä viikossa. Chatin löydät täältä.
Palveluissamme keskitymme ainoastaan seksuaalisuutta liippaaviin teemoihin, ja ohjaamme asiakkaan eteenpäin, mikäli tuen tarve liittyy asioihin, joihin meiltä ei löydy asiantuntemusta. Voimme tarjota kullekin asiakkaalle maksimissaan viisi käyntikertaa. Voimme joustaa tästä hieman työntekijän harkinnan mukaan.
Lämpimästi tervetuloa juttelemaan!