BETA Siirry sisältöön

Tukea ja tietoa, kun elämä askarruttaa.

Julkaistu 02.08.2018
Hyvä Kysymys on uusi verkkopalvelu, joka tukee ja kannustaa ihmisiä löytämään ratkaisun mieltä askarruttaviin elämäntilanteisiin. Katselet parhaillaan palvelun kehitysversiota (beta). Palvelua rakennetaan parhaillaan, joten antamalla palautetta voit vaikuttaa kehittyvään palveluun. Palvelu on maksuton ja tarkoitettu kaikille; nuorille, aikuisille, pareille, perheille ja ikäihmisille. Hyvä kysymys -verkkopalvelu tarjoaa luotettavaa ihmissuhde- ja hyvinvointitietoa, ja tuo järjestöjen palvelut ja vertaistuen jokaisen ulottuville. Hyviin kysymyksiin vastaavat ammattilaiset ja asiantuntijat sekä koulutetut vapaaehtoiset. Palvelun tuottaa ja toteuttaa Väestöliitto ry yhteistyössä järjestöjen kanssa.

Mikä Hyvä kysymys?

Hyvä kysymys tuo suomalaisten järjestöjen tuottamat tukimuodot kaikkien ulottuville. Tavoitteena on, että jokainen voi saada tietoa ja tukea mahdollisimman varhain ja helposti, kun jokin omassa tai läheisen elämässä askarruttaa. Hyvä kysymys tarjoaa asiantuntevaa neuvontaa, vertaistukea ja luotettavaa tietoa. Palvelun tuottaa Väestöliitto yhteistyössä kumppanijärjestöjen kanssa. Sisällöt ja palvelut sivustolle tuottavat järjestöjen koulutetut asiantuntijat ja vapaaehtoiset.

Palveluja ja tietoa löytyy aiheista

Näihin aihepiireihin liittyen, löydät verkkopalvelusta mm.

• chat- ja puhelinneuvontaa,
  • luentoja ja verkkokursseja,
  • videoita ja podcasteja,
  • testejä sekä vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin,
  • vertaisryhmiä,
  • tutkittua ja ajantasaista tietoa.

Kenelle?

Verkkopalvelu on tarkoitettu kaikille:

Kuinka käytät palvelua?

Hae tietoa omin sanoin etusivun hakukentästä tai navigoi sisältöjen ja palvelujen pariin valitsemalla etusivulta sinua kiinnostava

• kohderyhmä
  • aihealue
  • sisältötyyppi tai palvelu

Saat näkymän, jossa suosittelemme sisältöjä ja palveluja, joista voisi olla sinulle hyötyä.

Anna palautetta!

Teemme palvelua sinua varten ja kehitämme verkkopalvelua saamamme palautteen perusteella. Jokaisen sisällön yhteydessä voit kertoa meille pikapalautteella oliko juuri tästä sisällöstä sinulle hyötyä. Voit antaa verkkopalvelusta palautetta myös palautelomakkeella.