BETA Siirry sisältöön

Tukea ja tietoa, kun elämä askarruttaa.

Julkaistu 02.08.2018
Hyvä kysymys on uusi verkkopalvelu, joka tukee ja kannustaa ihmisiä löytämään ratkaisun mieltä askarruttaviin elämäntilanteisiin. Katselet parhaillaan palvelun kehitysversiota (beta). Antamalla palautetta voit vaikuttaa kehittyvään palveluun. Palvelu on maksuton ja tarkoitettu meille kaikille.

Mikä Hyvä kysymys?

Hyvä kysymys tuo suomalaisten järjestöjen tuottamat palvelut ja vertaistuen kaikkien ulottuville. Tavoitteena on, että jokainen voi saada tietoa ja tukea mahdollisimman varhain, maksutta ja helposti, kun jokin omassa tai läheisen elämässä askarruttaa. Hyvä kysymys tarjoaa asiantuntevaa neuvontaa, vertaistukea ja luotettavaa tietoa. Palvelun tuottaa ja toteuttaa Väestöliitto yhteistyössä kumppanijärjestöjen kanssa. Sisällöt ja palvelut sivustolle tuottavat järjestöjen koulutetut asiantuntijat ja vapaaehtoiset.

Palveluja ja tietoa löytyy aiheista

Näihin aihepiireihin liittyen, löydät verkkopalvelusta mm.

• chat- ja puhelinneuvontaa,
  • luentoja ja verkkokursseja,
  • videoita ja podcasteja,
  • testejä sekä vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin,
  • vertaisryhmiä,
  • tutkittua ja ajantasaista tietoa.

Kenelle?

Verkkopalvelu on tarkoitettu kaikille:

Kuinka käytät palvelua?

Hae tietoa omin sanoin etusivun hakukentästä tai navigoi sisältöjen ja palvelujen pariin valitsemalla etusivulta sinua kiinnostava

• kohderyhmä
  • aihealue
  • palvelu / sisältötyyppi

Saat näkymän, jossa suosittelemme sisältöjä ja palveluja, joista voisi olla sinulle hyötyä.

Anna palautetta!

Teemme palvelua sinua varten ja kehitämme verkkopalvelua saamamme palautteen perusteella. Jokaisen sisällön yhteydessä voit kertoa meille pikapalautteella oliko juuri tästä sisällöstä sinulle hyötyä. Voit antaa verkkopalvelusta palautetta myös palautelomakkeella.