Siirry sisältöön
Onko normaalia jos olen 15 vuotias poika ja olen h...
ID 169672
Onko normaalia jos olen 15 vuotias poika ja olen harrastanut seksiä, 14,vuotiaan tytön kanssa jolla oli, isot rinnat

Asiantuntija vastaa
20.04.2020 klo 14:32 , Väestöliitto
Moikka!
Kiitos kysymyksestäsi. Ei ole epänormaalia, että 15 vuotias ja 14 vuotias on harrastanut seksiä. Olkoon ikä mikä tahansa, tärkeintä seksin harrastamisessa on se, että molemmat ovat halunneet sitä eikä asiaan ole liittynyt painostusta.
Otit kysymyksessäsi esille 14 vuotiaan tytön rintojen koon. Jokainen nuori kehittyy omaan tahtiinsa. Ja rintojen kehittymistahti ja rintojen lopullinen muoto ovat osittain perintötekijöiden määräämät. Rintojen koko voi vaihdella iästä ja kehonmuodoista riippuen. Alla olevasta Tutustu lisää -osiosta voit lukea lisää muun muassa rinnoista, ehkäisystä, ekasta kerrasta ja suostumuksesta.
Jos haluat jatkaa keskusteluja tästä tai muista aiheista, tervetuloa ilmaiseen ja nimettömään seksuaalineuvontachattiimme. Voit myös soittaa Poikien Puhelimeen.