Siirry sisältöön
Miten pimppipierut saisi loppumaan?
ID 196252
Hei! Olen 15 vuotias tyttö ja mulla on eräs ongelma. Kun sormitan itteäni takaapäin niin mulla tulee vähän niikun sellaisia pimppipieruja. Miten ne saisi loppumaan, sillä haluaisin kokeilla takaapäin asentoa poikaystäväni kanssa myös, mutta en uskalla sillä pimppipierut ovat minusta noloja enkä halua että ne pilaavat hyvän tunnelman. Olisi hyvä jos voisitte mitenkään auttaa.

Asiantuntija vastaa
31.07.2020 klo 11:44 , Väestöliitto
Heippa!
Hyvä homma, että kysyt neuvoa ongelmaasi. Pimppipierut, siis ilman puristutuminen emättimestä ulos on tavallinen, seksiin liittyvä ilmiö. Joissakin seksiasennoissa niitä voi tulla enemmän kuin toisessa, mutta kokonaan niitä ei saa loppumaan. Voisikohan se auttaa tunnelman säilymiseen, jos ottaisit asian puheeksi kumppanin kanssa ennen seksiä? Silloin teillä olisi molemmilla ymmärrys asiasta, eikä sitä tarvitse jännittää tai selittää kesken seksitilanteen. Voit halutessasi tulla juttelemaan tästä tai muista aiheesta lisää maananataina (3.8.2020) seksuaalineuvontachattiin. Alla linkki emätinpieruista kertovaan artikkeliimme, jonka voit linkata myös kumppanillesi.