Siirry sisältöön
Mihin voisin mennä poikaystäväni kanssa? Meidä...
ID 110812
Mihin voisin mennä poikaystäväni kanssa? Meidän kummankaan porukat ei kauheesti tykkää että me ollaan kummankaan kotona niin ollaan nyt mietitty et mihin voitais mennä kun ei julkisella paikalla viitsi esim. kauheesti pussailla yms..

Asiantuntija vastaa
06.09.2019 klo 14:42 , Väestöliitto
Moi!
Kiitos hyvästä kysymyksestä. On kiva huulla, että olette hienotunteisia ja otatte myös muiden ihmisten seksuaalioikeudet huomioon ajattelemalla, missä voitte osoittaa tunteitanne ja nauttia toisistanne, muita häiritsemättä.
Vaikka kerrot, että teidän porukat ei tykkää siitä, että olette kummankaan kotona, niin voisiko asiasta jutella heidän kanssaan vielä? Teillä on kuitenkin oikeus tulla kuulluksi asiassa perustelujen kera.
Onko asuinkunnassanne nuorisotalo? Ja siellä ehkä rauhallisempi nurkkaus tai paikka, joissa voitte viettää aikaa rauhassa? Tähän vuodenaikaan tarkenee olla vielä myös ulkosalla, vaikka puistossa penkillä istuskelemassa.
Toivottavasti keksitte tähän ratkaisun. Halutessasi voit tulla juttelemaan tästä lisää seksuaalineuvontachattiimme.