Siirry sisältöön
G-piste ja penispumppu
ID 88420
Moro,
oon poika ja haluisin tietää g-pisteestä lisää. Miten sitä saa hyväiltyä ja millaisia orgasmeja se aiheuttaa? Toinen asia on, et mä haluaisin hankkii penispumpun, mutta en tiedä mistä saisin halvalla.

Asiantuntija vastaa
20.05.2019 klo 15:29 , Väestöliitto
Hei,
G-pisteen sijainnista ja olemassa olosta on erilaisia käsityksiä. Joidenkin mukaan naisen G-piste sijaitsee emättimen etuseinämässä, jossa on  paljon hermopäätteitä. Miehillä tällainen alue on eturauhasen kohdalla, anaalin etuseinämässä. Sitä voi hyväillä ja kiihottaa sormella tai seksivälineellä runsaan liukuvoiteen kera. Suosittelen sinua lukemaan lisää anaaliseksistä verkkoartikkelistamme.
G-pisteiden olemassa olo on hieman kiistelty aihe. Ovat ne sitten totta tai tarua, niin jokainen on itse paras mittari oman seksuaalisen nautinnon ja milelihyvän suhteen. Osa ihmisistä on kuvannut saavansa mahtavana orgasmin g-pisteen kiihottamisen seurauksena ja toiset ei pidä siitä ollenkaan. Sinä tiedät siis itse parhaiten, miten koet g-pisteen kiihottamisen ja minkälaisia kokemuksia siitä saat.
Mietit myös penispumpun hankkimista. Niitä voi seksi- ja verkkokaupoista. Hintoja voit vertailla verkkokauppojen sivuilla. Penispumppu toimii alipaineella ja turvottaa penistä hetkellisesti. Se ei suurenna penistä pysyvästi.
Jos haluat keskustella asiasta lisää, niin se onnistuu seksuaalineuvontachatissa. Voit ottaa yhteyttä myös Poikien Puhelimen palveluihin.